maanantaina, heinäkuuta 02, 2007

7 faktaa Blogisiskosta



Helena lähetti kiertokyselyn, jossa tulee kertoa itsestään seitsemän faktaa. Pyydän lukijoitani kertomaan itsestään. Minulla on ollut ongelmia tietokoneeni kanssa, joten en saa edes linkkiä Helenan blogiin.

http://helenalauttanen.blogspot.com/

1. Olen naimisissa kouluaikojeni poikaystävän kanssa.
2. Meillä on kolme aikuista lasta.
3. Mieheni ja minä olemme savolaisia, jotka asuvat Helsingin keskustassa.
4. Minulla ei ole ollut koskaan eikä ole ajokorttia.
5. Minulla (ja minun perheelläni lapsuudessa ja nyt) ei ole ollut eikä ole omistusasuntoa.
6. Minulla (ja minun perheelläni lapsuudessa ja nyt) ei ole ollut eikä ole kesäasuntoa.
7. Minulle tärkeitä asioita ovat: perhe, ystävät, kirjat, klassinen musiikki, käveleminen, raitsikat, junat, historia - ja puut, joita kasvaa myös täällä kaupungissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti